zondag 16 juni 2013

Seizoentafel zomer.

Familie muis is weer in huis!
De zomertafel is klaar.
De kleine badgasten komen nu geloof ik alweer voor het derde jaar bij ons hun strandvakantie vieren.
 Het zelfmaakpakket kocht ik bij Niels Holgersson. Niet alleen de muizenfamilie kocht ik daar.
Ik heb er al veel geld uitgegeven aan van alles voor de jaartafel, maar ze verkopen ook allerlei spullen om te knutselen. Leuke site.
Familieportret.

De complete en tikkie volle zomertafel.


Kleine muis mag al met haar zwembandje zelf in zee.



Schelpen uit Frankrijk, emmers vol vonden we er eens van, Coquilles St. Jaques.
Na de zomer nam ik de meeste schelpen mee naar school en schreef op iedere schelp een naam. De schelp kreeg een plekje op een tafeltje. Zo wist iedereen gelijk waar ze moesten zitten.
Deze zomer gaan we weer naar Frankrijk........op schelpenjacht.....of mooie steentjes.......of mooie stukjes glas........of van die mooie stukjes wrakhout, van die lichtgrijze.....of.........

Geen opmerkingen:

Een reactie posten